Secret Bust Up MurahOnline

HARGA PASARAN : RM 139.00 

PROMOSI !!!

RM 120(s)
RM 130(ss)

30 SACHET  (UNTUK SEBULAN)



Pueraria mirifica merupakan herba ajaib dari Thailand dikenali sebagai “White Kwaaw Krau”. Ianya tumbuh secara meluas di hutan pada ketinggian 300m hingga 800m diatas paras laut dan hanya di utara, barat dan timur laut Thailand. Kajian saintifik telah dilakukan diperingkat antarabangsa dan terbukti tumbuhan ini sangat bermanfaat untuk wanita dan ianya merupakan bahan utama dalam penghasilan produk Secret Bust Up! Jom kita tengok 7 sebab mengapa anda harus mengamalkan Secret Bust Up hari ini!

Payudara merupakan aset penting wanita. Apabila umur semakin meningkat, payudara anda yang dahulunya terletak kini akan kurang anjalnya dan meluyut menjadikannya kelihatan sangat hodoh! Usah risau diejek suami lagi, kini anda boleh menegangkan kembali payudara anda yang kendur dan mengambalikannya ke bentuk zaman anak dara dengan pengambilan Secret Bust Up! Ekstrak pueraria mirifica yang terdapat pada Secret Bust Up bukan sahaja mempu memontokkan payudara, bahkan dapat membantu mengangkat dan menegangkan kembali payudara yang kendur!  

Bukan setakat payudara, pueraria mirifica juga terkenal sebagai herba ajaib yang mampu memontokkan dan mengembalikan bentuk punggung yang jatuh atau leper disebabkan bersalin atau faktor usia. Beri kejutan kepada suami dengan penampilan baru anda yang lebih menawan dengan bentuk punggung yang bulat dan montok! 
Secret Bust Up juga mengandungi collagen, glutathione,  vitamin c, protein soya yang diketahui ramai mempu menjadikkan kulit anda lebih cerah, anjal, menghilangkan cela dan pigmentasi dengan berkesan! Melalui kajian didapati dengan pengambila glutathione mampu mencerahkan kulit anda dengan cepat dan berkesan! 

TESTIMONI PENGGUNA >>












No comments: