Umma Lacto Murah

Web : http://www.roziezshop.com/ (Roziez Shop)

HARGA ASAL RM 60

PROMOSI : 
RM 55 sem / RM 60

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Masalah Penyusuan Ibu
Umma Lacto adalah ramuan khusus untuk ibu menyusukan anak. Ianya dirumus dari 19 bahan semulajadi yang berkhasiat seperti susu kambing, susu skim, kurma, habatusauda, madu, extrak halia, alfafa, kismis, halba, beras perang, stevia, spirulina, manna(gam arab), serbuk soya, extrak bawang putih, fruktosa, serbuk protien dan fibre dari buah-buahan. Ianya dapat menambahkan kualiti susu ibu.

Kelebihan Umma Lacto:
 membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
 memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
 membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
 membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
 membantu mengelakkan sembelit
 membantu kesihatan perut dan kolon
 sebagai prebiotik ibu dan anak
 membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
 membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
 membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
 membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
 membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
 membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut

Khasiat Umma Lacto:
 menambah kualiti dan kuantiti susu ibu
 mengelakkan sembelit
 memberi rasa kenyang dan bertenaga pada ibu
 membuang angin
 mengurangkan paras kolesterol dalam badan
 membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin dan banyak lagi khasiatnya
Golongan Pengguna: Ibu yang menyusukan bayi sahaja.

Cara Pengambilan Umma Lacto:
Minum pagi dan/atau malam. Bancuh dengan air suam atau biasa sebanyak 150-250ml. Boleh tambah air ikut kesesuaian rasa individu.



Umma Lacto Murah


Umma Lacto Murah

KENAPA UMMA LACTO MILK BOOSTER AJAIB ?
.
Susu kambing & susu skim : Penting untuk perkembangan sel otak dan sistem saraf. Pembentukan sel darah penawar racun (detoksifikasi – bahan kimia berbahaya yang masuk ke dalam tubuh) dapat mencergas kan badan walaupun ketika berpuasa.
.
Kurma / kismis : khasiat Buah kurma ni bukan saja sangat kaya dengan zat galian dan vitamin tapi ia juga mengandungi n kalsium, zat besi, kalium, vitamin A, B, B1, B2, B3, vitamin C dan E. selain itu, kurma juga mengandungi unsur bebas lemak dan bebas kolesterol, asid amino triptofan, glukosa dan sukrosa. dapat mengekalkan kandungan gula dalam badan walaupun berpuasa & sentiasa cergas.
.
Habbatussauda : Kombinasi lemak dan hormon yang didapati di dalam habbatus Sauda menyebabkan pengeluaran susu ibu yang menyusukan bayi bertambah.
.
Madu : keupayaan madu secara umumnya yang mampu memberi tenaga tambahan kepada pengamalnya. Dengan mengamalkan madu ketika bersahur insyaAllah ia dapat membantu kita bertahan dan bertenaga dengan lebih lama ketika berpuasa
.
Halba : herba rempah ajaib ini dapat merangsangkan penghasilan hormon estrogen dan oleh yang demikian ia dapat merangsang pengeluaran susu ibu sehingga 900% dalam masa sehari dua sahaja. (ini berita gembira!!)
.
Beras perang : Makanan bayi yang sempurna. Beras Perang menjadi alternatif yang bagus kepada pemakanan bayi yang sedang membesar berbanding bijirin yang diperbuat daripada beras biasa. Beras perang menjadi sumber yang baik untuk magnesium seterusnya membantu tulang kekal sihat. Magnesium membantu mengurangkan berlakunya osteoporosis di masa akan datang. Satu cawan beras perang mengandungi 21 peratus keperluan harian magnesium buat anda.
.
Stevia : pengganti gula / pemanis semulajadi , dapat kekal kan kndungan gula walaupun kita menyusu badan ,
.
Spirulina : Mengandungi adunan unik zat nutrisi dengan faktor pelindung yang mampu membantu meningkatkan tahap kesihatan anda. Ia membersih, menstabil dan menyihatkan keseluruhan tubuh badan.
.
Gam arab : Memperbaiki tindakbalas sistem imun tubuh melalui rangsangan kepada sel dendritic didalam lumen usus dan penghasilan cytokine. Membantu serapan mineral seperti zink, sodium dan calcium.
.
Serbuk soya : ia juga telah menunjukkan keupayaan untuk meningkatkan sistem ketahanan badan dengan menambahkan tahap glutathione didalam sel badan, iaitu salahsatu bahan antioksida yang penting untuk tubuh manusia.

TESTIMONI UMMA LACTO MURAH :

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

Umma Lacto Murah

No comments: